Friday, February 15, 2008

First Post



بنام خدا
امروز ، بعد از 14 روز که رسیدم استکهلم ، می خواهم شروع کنم به نوشتن مطالبی و اگر خدا بخواهد بعدا هم ادامه اش می دهم . با اینکه این سفر خیلی عادی رخ داد و من تقریبا از سه ماه قبل برایش برنامه ریزی می کردم ، ولی هنوز هم شرایط بسیار استثنایی داره که بعضی وقت ها تعجب می کنم ... هدف ما از آمدن به اینجا استفاده از یک فرصت مطالعاتی در زمینه بینایی ماشین است که تحت یک برنامه مشترک بین دانشگاه کو-تی-هو (KTH) سوئد و پژوهشگاه دانش های بنیادی ایران انجام می شود . اما برای من این سفر خیلی بیشتر از این حرف ها مهم است. اول که به نوعی اولین تجربه سفر به کشور های اروپایی است . دوم اولین تجربه کاملا مستقل زندگی کردن است . سومی این است تنها نیستم ، با امین با هم هستیم و وقتی در سفر تنها نیستی مسائل خیلی متفاوت می شود. لازم است که همه بتوانند با هم کنار بیایند و ... الحق که به جز چند مورد مشکلی نداشتیم و بیشتر هم به خاطر من بوده است . جدا معتقدم سفر معجزه است . آدم هم خودش را می شناسد و هم دیگران را .
احتمالا نوشتن رو به همین روال ادامه بدهم و سعی می کنم نظرات خودم را همزمان مطرح کنم . بنا بر این است که جاهای زیادی را ببینیم . البته در این 2 هفته نتوانستیم خیلی به سیاحت برویم ولی سعی می کنم از جاهای مختلف هم گزارش بنویسم .
فکر می کنم که در این وبلاگ چه چیز های دیگری می توانم بنویسم ، ولی هنوز ایده هایی زیادی لازم است تا به حالت مطلوب نزدیک بشود . بنا بر این لطف کنید و نظرات خود را بگوئید .

3 comments:

Anonymous said...

alam mohesen,man be man be sheddat az in karet esteghbal mikonam,in kare to 2 hosn dare:
1-Chon ye eddeE montazere neveshtehat hastan,khodet ro majbur mikoni ke benevisi va in baraye to khube ke in bakhsh az zendegito sabt mikoni.
2-az tarafi baraye ma khube ke ba zendegi va sharayete zendegiye unja ashna mishim.
Sepehr

Anonymous said...

Credo che si sbaglia. Sono sicuro. Scrivere a me in PM, discuterne. [url=http://lacasadicavour.com/kamagra/ ]cialis 20 mg prezzi [/url]Meravigliosa, ГЁ una cosa preziosa http://lacasadicavour.com/ cialis prezzo migliore La frase che avrebbe solo a proposito

Anonymous said...

Nice staf, men! Thank4post
http://rasysiton.chez.com/?c=10&p=98

http://sierotipe.chez.com/sms-besplatno-programma/skachat-programmu-dlya-prosmotra-psd.php